Jméno Den v týdnu  Čas    Budova    Místnost      
Marek Petřivalský     VTP, blok C 2.22 individuální domluva předem
Lenka Luhová Po 10:00-12:00 47 5.23 vhodná domluva předem
Marek Šebela Po    13:30-15:30 F2 1.20 vhodná domluva předem
Jiří Danihlík  Út 13:00-15:00 47 5.25 nutná domluva předem
Silvie Dostálková Út    13:00-15:00 47    5.25 vhodná domluva předem
Martina Janků St    12:00-14:00 47 5.23 vhodná domluva předem
Tereza Jedelská Po 13:00-15:00 47 5.23 vhodná domluva předem
Jana Jemelková Po 13:00-15:00 47 5.25 vhodná domluva předem
Jana Sekaninová  St    12:00-14:00 47    5.23 vhodná domluva předem
Mária Škrabišová Po 10:00-12:00 47 5.23 nutná domluva předem
David Zalabák Út 14:00-16:00 51, zvířetník 1.42 vhodná domluva předem
Jana Jahnová St    10:00-12:00 47    5.22  vhodná domluva předem
Jana Slivková Čt 8:00-10:00 47 5.24 vhodná domluva předem
Vladan Doupovec 8:00-10:00 47 5.16 vhodná domluva předem
Gabriela Hofericová St 9:00-13:00 47 5.16 vhodná domluva předem
Eva Hrtánková St 15:00-16:00 47 5.16 vhodná domluva předem
Ivana Kaňovská Po 10:00-11:00 47 5.16 vhodná domluva předem
Kristýna Myslínová Po 9:00-13:00 47 5.16 vhodná domluva předem
Alice Šárková St 10:00-12:00 47 5.16 vhodná domluva předem
Linda Tölgová Út 10:00-12:00 47 5.16  vhodná domluva předem

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)