Junior researcher/vědecký pracovník pro Oddělení chemické biologie a genetiky CRH

Pátek 16. listopad 2018, 18:00

Děkan Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci vypisuje výběrové řízení, hledá vhodné kandidáty a kandidátky na obsazení neakademické pozice

Junior researcher/vědecký pracovník

Pracoviště: Oddělení chemické biologie a genetiky CRH (informace o pracovišti a jeho činnosti)
Počet pozic: 1
Úvazek: 0,3
Předpokládaný nástup: 1. 1. 2019

 

Požadavky:

  • Ph.D. v oboru Botanika, Experimentální biologie nebo v příbuzném oboru;
  • pokročilé znalosti analýzy a metabolismu rostlinných hormonů;
  • praktické zkušenosti s analýzou rostlinných hormonů a jejich metabolitů pomocí LC-MS/MS;
  • dostatečná publikační aktivita - alespoň 3 publikace v kvalitních impaktovaných mezinárodních časopisech na téma analýzy rostlinných hormonů pomocí LC-MS/MS;
  • aktivní znalost angličtiny.

 

Další požadavky na uchazeče:

Akceptace „Poučení o zpracování osobních údajů uchazeče o zaměstnání“.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pozici ve výjimečném případě bez udání důvodu neobsadit nebo zrušit výběrové řízení.

Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem, seznamem publikační činnosti, scanem dokladů o dosaženém vzdělání zasílejte na e-mailovou adresu dagmar.petrzelova@upol.cz.

Uzávěrka přihlášek je stanovena na 30. 11. 2018.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)