Akademický senát PřF UP vyhlásil volbu děkana pro období 2026–2030

Foto: Ota Blahoušek
Středa 18. červen 2025, 9:19 – Text: Šárka Chovancová

Akademický senát Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého v Olomouci na svém pondělním zasedání vyhlásil volbu děkana fakulty pro funkční období od 1. února 2026 do 1. února 2030. Návrhy na kandidáty lze podávat do 30. září 2025 do 12:00, samotná volba děkana proběhne 5. listopadu 2025. 

Souhlas navržených osob s kandidaturou musí být doručen do 14. října. Seznam kandidátů bude zveřejněn 17. října, jejich veřejné představení se uskuteční 29. října na shromáždění akademické obce fakulty. 

Senátoři schválili volební komisi ve složení Miloš Fňukal, Marek Jukl a Alžběta Andrýsková. Návrhy na kandidáty lze podat písemně vnitřní poštou na formuláři. Doporučuje se, aby k návrhu byl připojen rovněž písemný souhlas kandidáta.

Akademický senát přírodovědecké fakulty navrhl jmenovat Ivana Hadriána Tufa členem Etické komise UP za přírodovědeckou fakultu a požádal děkana Martina Kubalu o předložení tohoto návrhu rektorovi UP. Senátoři schválili také Výroční zprávu o činnosti Přírodovědecké fakulty Univerzity Palackého za rok 2024.

Senát rovněž vyzval prorektora UP pro doktorské studium a juniorní vědu k zajištění včasné výplaty zaručeného příjmu doktorandům a umožnění jejich financování z prostředků Interní grantové agentury (IGA).

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)