Doc. RNDr. Petr EMANOVSKÝ, Ph.D.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

585634658

Katedra algebry a geometrie

Přírodovědecká fakulta

17. listopadu 12

5.018

docent

Výuka algebry, filosofie a historie matematiky, logiky. Vědecká práce v oblasti obecné algebry. Aplikace výpočetní techniky ve výuce matematiky. Garant mezinárodní soutěže Matematický klokan - kategorie Kadet pro ČR.

Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:

  • Proděkan (1. 2. 1999 – 1. 2. 2001)
ČLÁNEK
Emanovský P. Statistická inference podle Thomase Bayese. Učitel matematiky. 2024.
Emanovský P. Lindleyův paradox. Obzory matematiky, fyziky a informatiky. 2022.
Emanovský P. Statistické testování hypotéz třikrát jinak. Učitel matematiky. 2022.
Emanovský P. Jak pivovarský sládek způsobil revoluci ve statistice. Učitel matematiky. 2021.
Emanovský P., Gonda D. Mathematical Calculations within Physics Lessons and Their Popularity Among Learners. Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science. 2020.
Emanovský P., Gonda D. Graded chains of word problems or don't be afraid of parameters. European Journal of Education Studies. 2018.
Emanovský P., Gonda D. Parametrization as an assistent in physical problem solving. European Journal of Education Studies. 2018.
Gonda D., Emanovský P. Riešenie matematických úloh s kreativitou a porozumením. Učitel matematiky. 2018.
Emanovský P., Kühr J. Some properties of pseudo-BCK- and pseudo-BCI-algebras. Fuzzy Sets and Systems. 2018.
Gonda D., Emanovský P. The contribution of teaching logic to ethical decision making. Communications. 2017.
Borůvková R., Emanovský P. Může skupinová výuka matematiky zlepšit vzájemné vztahy mezi žáky? Učitel matematiky. 2016.
Borůvková R., Emanovský P. Small Group Learning Methods and their Effect on Learners´ Relationship. Problems of Education in the 21st Century. 2016.
Emanovský P. Problem-based learning and its effect on learners' relationships. Problems of Education in the 21st Century. 2015.
Emanovský P., Štěpánková B. Can modern teaching methods improve relationships of pupils in the classroom? Journal of Teaching and Education. 2013.
Emanovský P., Štěpánková B. Is the Project-based Learning a Means for Integration of Isolates into the Class? Advances in Education Research. 2013.
Emanovský P., Štěpánková B. On Innovation of Science Teacher Training and its Evaluation. Literacy Information and Computer Education Journal. 2013.
Štěpánková B., Emanovský P. On integration of isolated pupils into the class using modern teaching methods. e-Pedagogium (online). 2013.
Emanovský P., Štěpánková B. Initial Mathematics Teacher Training at University of Vienna. e-Pedagogium (online). 2012.
EMANOVSKÝ P., ŠTĚPÁNKOVÁ B. Insights into innovation of initial science teacher training. Problems of Education in the 21st Century. 2012.
Štěpánková B., Emanovský P. Souvisí schopnost vyjadřování s trávením volného času dětí? Jazyk - literatura - komunikace. 2012.
Štěpánková B., EMANOVSKÝ P. ON OPEN-ENDED AND CLOSED-ENDED QUESTIONS IN DIDACTIC TESTS OF MATHEMATICS. Problems of Education in the 21st Century. 2011.
BŘEHOVSKÝ J., EMANOVSKÝ P. On using of inductive approach in mathematical textbooks at secondary school. Problems of Education in the 21st Century. 2011.
Emanovský P. Další možnosti Řešitele v Excelu. Matematika - fyzika - informatika. 2010.
Emanovský P., Břehovský J. On Effectivity of Inductive Methods in Mathematical Education at Secondary School. Problems of Education in the 21st Century. 2010.
Emanovský P., Rachůnek J. A non-commutative generalization of *-autonomous lattices. Czechoslovak Mathematical Journal. 2008.
Chajda I., Emanovský P. Emanovský: Algebras derived from sectionally involuted lattices. Italian Journal of Pure and Applied Mathematics. 2007.
Chajda I., Emanovský P., Kolařík M. MV- Like algebra associated to λ-ortholattices. Demonstratio Mathematica. 2007.
Chajda I., Emanovský P. Sectional switching mappings in semilattices. Mathematical Notes. 2006.
Chajda I., Emanovský P., Halaš R. Weak fuzzy implication algebra and induced structures. Demonstratio Mathematica. 2006.
Chajda I., Emanovský P. Bounded lattices with antitone involutions and properties of MV-algebras. Discussiones Mathematicae. General Algebra and Applications. 2004.
Chajda I., Emanovský P. Representable difference algebras. Kyungpook Mathematical Journal. 2004.
Emanovský P., Halaš R. Quasi-distributive implication groupoids. East-West Journal of Mathematics. 2003.
PŘÍSPĚVEK VE SBORNÍKU
Emanovský P. Contribution of preparatory math course for first-year university students: Bayesian approach. Mathematics, Information Technologies and Applied Science 2021. 2021.
Emanovský P. Bayesovský versus frekventistický přístup ke statistické inferenci. In Baštinec J., Hrubý M. (Eds.) MITAV 2020. 2020.
Borůvková R., Emanovský P. Skupinová výuka matematiky jako prostředek ke zlepšení vztahů ve třídě. Matematika, informační technologie a aplikované vědy (MITAV 2018). 2018.
Emanovský P., Borůvková R. Using Formal Concept Analysis for Classification of Literal Symbols in School Algebra. Matematika, informační technologie a aplikované vědy (MITAV 2018). 2018.
Emanovský P. O možnostech využití formální analýzy konceptů v matematickém vzdělávání. Sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu XXXIV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. 2016.
Borůvková R., Emanovský P. Zjišťování vztahů mezi žáky ve třídě pomocí sociometrického dotazníku B-3. In Hájková E. (Eds.) XXXIII. International Colloquium on the Managemant of Educational Process. 2015.
Emanovský P. On the Issue of Internet and Traditional Information Sources in Mathematics Education. Proceedings of International Colloquium on the Management of Educational Process. 2014.
Emanovský P. On the Issue of Internet and Traditional Information Sources in Mathematics Education. In . (Eds.) Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. 2014.
Bazgier V., Vinter V. Analýza názorů studentů na e-learningovou formu výuky botaniky. In Calábek P., Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Štěpánková B. Evaluace projektu Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí (Reg. číslo projektu: CZ. 1.07/2.2.00/15.0310). In Calábek P., Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Calábek P., Švrček J. Matematické třídy na GMK v Bílovci (historie a současnost). In Calábek P., Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Emanovský P., Štěpánková B. On Some Aspects of Internet Use in Mathematical Education of Elementary School Pupils. Conference Proceedings of International Conference on Education, Psychology and Society. 2013.
Emanovský P., Štěpánková B. Open-ended or closed-ended questions in didactic tests of mathematics ? XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process. 2013.
Vinter V., Bazgier V. Srovnání výsledků učení s využitím e-learningu a tištěného textu na příkladu anatomie rostlin. In Calábek P., Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Emanovský P. Zkušenosti s projektem „Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů pro uplatnění v konkurenčním prostředí“. In Calábek P. (Eds.) Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. 2013.
Emanovský P., Štěpánková B. Evaluation as a Means of Improving Science Teacher Training. London International Conference on Education 2012. 2012.
EMANOVSKÝ P., ŠTĚPÁNKOVÁ B. On Some Experience with an Innovation of Initial Mathematics Teacher Training and its Evaluation. ATINER CONFERENCE PAPER SERIES No: MAT2012-01191. 2012.
EMANOVSKÝ P., ŠTĚPÁNKOVÁ B. Some Experience with Initial Mathematics Teacher Training from Uppsala University. In . (Eds.) International Colloquium on the Management of Educational Process. 2012.
EMANOVSKÝ P. K softwarové podpoře studia kvantitativních metod. In . (Eds.) Sborník z mezinárodní vědecké konference „Společenská odpovědnost firem – transfer vědeckých poznatků do praxe. 2011.
Emanovský P. Multicriteria decision making with programm Sanna 2007. In . (Eds.) Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM of XXVIII. International Coloquium on the Management of Educational Process. 2010.
Emanovský P. Operational Analysis with Programme QSB. In . (Eds.) Proceedings of International Conference "Presentation of Mathematics ´10". 2010.
Emanovský P., Břehovský J. Inductive and deductive methods in teaching of mathematics at secondary school. In . (Eds.) Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM of XXVII. International Coloquium on the Management of Educational Process. 2009.
Emanovský P., Břehovský J. Induktivní a deduktivní způsob výkladu v učebnicích matematiky na SŠ. In . (Eds.) "Zbornik zo VII. Nitrianskej matematickej konferencie Acta Mathematica 12, Nitra 2009. 2009.
Emanovský P. Lineární programování s Excelem. In . (Eds.) "Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM of XXVII. International Coloquium on the Management of Educational Process. 2009.
Emanovský P. Some elements of field theory with MAPLE. In . (Eds.) Proceedings of International Conference "Presentation of Mathematics ´08". 2008.
Emanovský P. Význam výpočetní techniky při humanizaci výuky matematiky. Sborník z 11. mezinárodní konference "Pedagogický software 2008". 2008.
Emanovský P. Some Applications of Abstract Algebra with MAPLE. International Conference Presentation of Mathematics ´07. 2007.
Emanovský P., Hodaňová J. Kategorie Kadet. Matematický klokan 2003. 2004.
Emanovský P., Kania T. Užití algebraických struktur při řešení problémů genetiky. Sborník z mezinárodní konference ?Prezentace matematiky? 2004.
Emanovský P. Zkušenosti s programem MAPLE ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. Sborník z 9. mezinárodní konference Pedagogický software 2004. 2004.
Emanovský P. Odvozování matematických vět s využitím programu MAPLE. Sborník z mezinárodní konference \"Prezentace matematiky\". 2003.
Emanovský P. Formální analýza konceptů ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. Sborník z 8. setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol. 2002.
Emanovský P. Využití formální analýzy konceptů ve vysokoškolské přípravě učitelů technické výchovy. Sborník z mezinárodní vědecko - odborné konference "Modernizace výuky v technicky orientovaných oborech a předmětech". 2002.
Emanovský P. K vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. Acta Facultatis Paedagogicae Universitatis Tyrna viensis - séria C matematika, fyzika, informatika. 2001.
Emanovský P., Hodaňová J. Kadet. Matematický klokan 2001. 2001.
Emanovský P. Možnosti experimentálně induktivního přístupu k vysokoškolské výuce matematiky. XIX. Vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu. 2001.
Emanovský P. Možnosti rozvíjení interdisciplinárních vztahů ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 2001.
Emanovský P. Možnosti zkvalitnění vysokoškolské přípravy učitelů matematiky. The 1st international conference on applied mathematics and informatics at universities. 2001.
Emanovský P. Základy algebraické teorie kódování jako námět pro výběrový seminář z algebry. XVIII. Mezinárodní Kolokvium o řízení osvojovacího procesu. 2000.
KNIHA - CELEK
Emanovský P., Kühr J. Algebra 1 Part II: Polynomials and algebraic equations. In Vaňková L. (Eds.) 2021.
EMANOVSKÝ P. Úvod do studia matematiky. 2012.
Emanovský P., Kühr J. Cvičení z algebry pro 1. ročník I. Cvičení z algebry pro 1. ročník I. 2007.
Emanovský P. Algebra 4. Algebra 4. 2004.
Emanovský P. Algebra 3 (pro distanční studium). Algebra 3 (pro distanční studium). 2002.
Emanovský P. Algebra 2 pro distanční studium. Algebra 2 pro distanční studium. 2001.
Emanovský P., Hodaňová J., Horenský R., Molnár J. Počítejte s Klokanem - Kadet. Počítejte s Klokanem - Kadet. 2001.
Emanovský P., Hodaňová J., Horenský R., Molnár J. Počítejte s Klokanem kategorie "Kadet" sbírka úloh s řešením pro 8. a 9. ročník ZŠ z mezinárodní soutěže Matematický klokan 1995-1999. Počítejte s Klokanem kategorie "Kadet" sbírka úloh s řešením pro 8. a 9. ročník ZŠ z mezinárodní soutěže Matematický klokan 1995-1999. 2001.
Emanovský P. Algebraické struktury ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. Algebraické struktury ve vysokoškolské přípravě učitelů matematiky. 2000.
Růžičková B., Emanovský P., Slezáková J. Matematický Klokan - Sbírka řešených úloh s ekologickou tématikou. Matematický Klokan - Sbírka řešených úloh s ekologickou tématikou. 2000.
Molnár J., Emanovský P., Lepík L., Lišková H., Slouka J. Matematika 8. Matematika 8. 2000.
Molnár J., Emanovský P., Lepík L., Lišková H., Slouka J. Matematika 8 - pracovní sešit s komentářem pro učitele. Matematika 8 - pracovní sešit s komentářem pro učitele. 2000.
Molnár J., Emanovský P., Lepík L., Lišková H., Slouka J. Matematika 8- pracovní sešit. Matematika 8- pracovní sešit. 2000.
PŘEDNÁŠKA NEBO POSTER
Emanovský P. Kouzlo královny věd aneb o jednom námětu pro výběrový seminář z algebry. Kouzlo královny věd aneb o jednom námětu pro výběrový seminář z algebry. 2000.
SBORNÍK - CELEK
Calábek P. Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů. In Emanovský P., Vaněk V. (Eds.) 2013.
ELEKTRONICKÁ PREZENTACE
Emanovský P., Kania T. Algebraické struktury a hyperstruktury v genetice. Sborník z XXII. mezinárodního kolokvia o řízení osvojovacího procesu. 2004.

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Ph.D. studium na UP

Jméno Fakulta Studijní program Rok ukončení
NOCAR PDF Pedagogika 2007
SEDLÁČEK PDF Pedagogika 2007
BORŮVKOVÁ PRF Matematika 2019
BŘEHOVSKÝ PRF Matematika 2011
Seznam obsahuje absolventy úspěšně ukončeného doktorského studia.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)