V areálu přírodovědecké fakulty v Olomouci-Holici bylo otevřeno nové FreshUP bistro

Foto: Ota Blahoušek
Středa 2. prosinec 2020, 10:11 – Text: Šárka Chovancová

V areálu přírodovědecké fakulty v Olomouci-Holici v objektu číslo 47 bylo včera otevřeno bistro FreshUP, které nabídkou i provozním režimem doplní a obohatí provoz holické menzy. Občerstvení  bude zajišťovat Správa kolejí a menz Univerzity Palackého.

„V přízemí objektu prostory bistra navazují na volné samostudijní a pobytové boxy umístěné v koridoru kolem auly. Návštěvníci si tak mohou sednout buď volně na sedací vaky v kaskádové jižní přístavbě, nebo na lavice podél stěn, které jsou vystlány měkkými polštáři,“ uvedl Michal Karták z oddělení rozvoje a výstavby rektorátu UP.

Nabídka bistra obnáší kompletní sortiment, na jaký jsou studenti i zaměstnanci zvyklí z bistra na Envelopě a jiných fakult. „Nabízíme několik druhů káv včetně bezkofeinové, pro vegetariány se sójovým mlékem. Připravujeme několik druhů obložených housek, bulek, chleby s pomazánkami, kváskové obložené chleby, saláty a za běžného provozu i polévky. Nabídka je uzpůsobena jak pro masožravce, tak i pro vegetariány a vegany,“ doplnila Marcela Černohouzová, vedoucí bister FreshUP.

V současné době má bistro otevřeno od  7:30 do 14:30, platit zde můžete v hotovosti, kartou ISIC, zaměstnaneckou kartou UP nebo stravenkami.

 

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)