Denisa Hadrová z přírodovědecké fakulty se stala členkou vítězného týmu letošního ročníku soutěžně-inovačního projektu Mattoni Eagles, který propojuje studenty českých vysokých škol s odborníky z praxe. Projekt, na kterém spolupracovala s Gabrielou Třetinovou z Veterinární univerzity Brno a Patrikem Hužvárem z Panevropské univerzity, zaujal porotu nejvyšším potenciálem rychlého uvedení na trh a možnosti dalšího rozvoje. Vítězové si odnesli výhru 30 000 Kč a možnost dalšího vzdělávání.
Do letošního ročníku soutěže Mattoni Eagles se přihlásilo téměř sto studentů z celé České republiky. Na základě motivace a mimoškolních aktivit bylo vybráno patnáct z nich, kteří byli rozděleni do pěti týmů.
„Hlavním úkolem soutěže bylo hledat inovace v segmentu nealkoholických nápojů pro kanál HoReCa, ale bez nutnosti vyvíjet úplně nový produkt. Cílem tedy bylo co nejlépe pochopit zákazníka i koncového spotřebitele, identifikovat nové příležitosti, navrhnout cestu na trh a připravit vhodnou komunikační strategii,“ uvedla Denisa Hadrová z katedry geografie.
Minerálka jako zážitek
Vítězný tým zaujal originálním a zároveň realistickým konceptem, který se nesoustředil na nový produkt, ale na vytvoření zážitku z pití minerální vody. „Na začátku jsme vůbec neměli představu, kudy se vydat. Pak jsme se ale rozhodli jít cestou jednoduchosti. Přijít s něčím, co vypadá samozřejmě, ale má velký potenciál,“ popsala svůj přístup Denisa Hadrová.
Značka Mattoni je součástí Mattoni 1873, největšího distributora nealkoholických nápojů ve střední Evropě s kořeny sahajícími do roku 1873 a ke karlovarskému rodákovi Heinrichu Mattonimu. Vzdělávací program Mattoni Eagles se v letošním roce konal podruhé. Program je koncipován tak, aby studentům nabídl reálné zkušenosti z praxe, rozvoj týmové spolupráce, práci s daty i příležitost obhajovat své nápady před odbornou porotou.