Přírodovědecká fakulta má svůj účet na Instagramu

Foto: Pixabay
Čtvrtek 20. září 2018, 8:32 – Text: Šárka Chovancová

Přírodovědecká fakulta si založila svůj instagramový účet. Především mladá generace si totiž místo písemného sdělení oblíbila vizuální sdělení a svůj život sdílí prostřednictvím fotek. Krátká videa i fotografie přibližující aktuální dění na fakultě si zájemci mohou prohlédnout na účtu prf_upol.

„Na Instagramu oceňuji jednoduchost a rychlost sdělení. Když se chceme se studenty o něco zajímavého podělit, stačí mít u sebe jen telefon s připojením na internet. Instagram podporuje také sdílení na jiné sociální sítě, například Facebook nebo Twitter, takže lze tímto způsobem oslovit velmi početnou skupinu osob," uvedl proděkan Karel Hron, který se o založení instagramového účtu zasloužil.

Přírodovědecká fakulta bude na Instagramu zveřejňovat například zajímavé momentky ze života studentů i Insta stories z dění v učebnách a laboratořích. Sdíleny budou také snímky z různých akcí, které fakulta pořádá.

Podle agentury Forrester jsou uživatelé Instagramu 58krát aktivnější než ti na Facebooku a 120krát aktivnější než uživatelé Twitteru. Instagram koupila sociální síť Facebook v roce 2012 za jednu miliardu dolarů. Z aplikace původně vytvořené pro sdílení fotografií se Instagram rozrostl do služby, kterou lidé využívají pro sdílení krátkých videonahrávek a posílání vzkazů.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)