4. ročník soutěže Quarry Life Award

Pondělí 2. říjen 2017, 9:30

Skupina HeidelbergCement, jejíž součástí jsou v České republice společnosti Českomoravský cement, a.s., a Českomoravský štěrk, a.s., vyhlásila letos v květnu již čtvrtý ročník mezinárodní vědecké a vzdělávací soutěže Quarry Life Award.

Soutěž je zaměřena na lomy a pískovny, které jsou v současné kulturní krajině často místy s unikátními stanovišti pro rozmanité rostlinné a živočišné druhy. Studenti a vědečtí pracovníci z Vaší školy mají nyní možnost uplatnit své představy a nápady a navrhnout projekt, jak by mohla být dále posílena přírodovědná hodnota lomů a pískoven a jejich propojení s místní komunitou a širokou veřejností.

Do soutěže jsou v České republice zapojeny tyto lokality: lomy Mokrá u Brna, Branžovy u Berouna, Pohled u Havlíčkova Brodu a Hrabůvka u Hranic na Moravě; štěrkopískovny Planá nad Lužnicí a na Slovensku se nacházející Bytča. Během měsíce října se uskuteční exkurze na tyto lokality. Na exkurze je nutné se předem registrovat. Začátek všech exkurzí je ve 14 hodin. Lze sjednat také prohlídku v jiných termínech.

Termíny exkurzí:

  • 9. 10. 2017 Lom Mokrá
  • 10. 10. 2017 Lom Hrabůvka
  • 11. 10. 2017 Lom Pohled
  • 18. 10. 2017 Pískovna Planá nad Lužnicí
  • 19. 10. 2017 Pískovna Bytča
  • 23. 10. 2017 Lom Branžov

Informace k soutěži ke stažení (pdf)

Další informace

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)